Friday, October 5, 2007

Bugün Çekirdeğin Doğumgünü :)

Bugün canım Çekirdeğimin doğumgünü :)
6 bitti. Zamanın ne kadar çabuk geçtiğine inanamıyorum. Daha dün kucağımda uyuyan minik bir bebekti. Şimdi ise kocaman bir çocuk oldu. Gerçi Minik de çok hızlı büyüyor. Biz ona hala bebek diyoruz, ama o da 2 oldu bile :)

Dün bütün gün tepside gördüğünüz kurabiyelerle uğraştım :)
İnanılmaz zevkli ve aslında yorucu bir işti. Yoruculuğu, bunları mutfakta bonus olarak yanımda bulunan 2 yaşındaki bir veletten korumak zorunda kalmamdan kaynaklandı.
Zaten neredeyse yarısının da tadına biz baktık :)






Bu kurabiyeleri tek tek paketleyip, Çekirdeğe verdim bu sabah. Sınıfındaki arkadaşlarına birer tane versin diye. Zaten dün bunları görünce çok sevindi :)
Fakat asıl pastalı kutlamamızı yarın yapacağız.





İlk defa bu şekilde kurabiyeler yaptım. Aslında bunların üzerini renklendirmek istiyordum. Fakat son dakikada karar verdiğim için bu işe, buralarda gıda boyası bulamadım. O yüzden böyle beyaz kaldılar :)

Bu kurabiyelerin tarifini Pastacı'dan aldım. İnanılmaz güzel şeyler yapıyor. Yanda linki var zaten. Acaba ben de yapabilir miyim diye denedim, fena olmadı. Fakat biraz daha özen göstermeliyim. Benimkiler biraz aceleye geldi :)

Canım benim yaa :) Sen artık adam oldun ;)

20 comments:

denizanasi said...

iyi ki doğdu çekirdek, iyi ki doğdu iyi ki doğdu :))
benim de oğlumun 7 kasımda dogum günü. tam 3 yaşında olacak.

Anonymous said...

NİCE YILLARA:))

Gelmene çok sevindim seni kaydettim beklerim:)
Esca

Yaz said...

Sevdikleriyle birlikte mutlu, sağlıklı, huzurlu ve upuzun bir yaşam dilerim çekirdeğe. İyi ki doğmuş :)

Ayçiçeği said...

Denizanası, teşekkür ederim canım :)
Artık siz de rahat bir döneme giriyorsunuz. Çekirdek 3 olunca çok rahat etmiştik. Zaten kardeşe de o zaman karar vermiştik, rahatlayınca :)

Ayçiçeği said...

Esca'cğm merhaba :)
Ben yinede giremiyorum sayfana. Şimdi yine denedim, olmadı. Nasıl gidiyor herşey? Belirginleşti mi :))

Ayçiçeği said...

Yaz'cğm, sağol canım :)
Sabah okula giderken afyonu patlamamıştı henüz. Merak ediyorum birazdan gelince nasıl bir heyecan yapacak. Daha hediyesini arayacak :))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

Nice nice yıllara.. iyi ki doğmuş tatlı çekirdek. Çitlemek lazım onu çit çit. Uzun, sağlıklı, huzurlu ve çok mutlu bir ömrü olsun, doğum günü kutlu olsun.:)) Kurabiyelerin harika görünüyor. Ellerine sağlık. İnsan isteyince neler yapıyor valla. Renksiz hali de hoş olmuş bence..:))

KUGUU said...

Canim benim buyuk cekirdegi opuyor kucakliyor ve kutluyorum... Ona kocamaaaaaaaaan ve cok mutlu bir omur diliyorummm..
Bu arada annesi, bu kurabiyeler hicde ilk defa denenmis gibi durmuyor, ellerine saglik canim cok guzeller..

renkler said...

Çekirdekçiğin doğumgününü kutluyorum. Biraz geç oldu ama daha yeni bakabildim. Artık koca abi olmuş O:-)

Kurabiyeler de harika olmuş. Ciddi söylüyorum, çok güzel görülüyorlar. Renkli olmaması sade bir şıklık vermiş bence. Ellerine sağlık.

Ayçiçeği said...

Arkadaşlar sağolun. Kusura bakmayın yokum ben gene buralarda. İki gün sonra eşimi yolcu edeceğim, ben de çocuklarla annemlere geçeceğim. Biraz işlerim var şu sıralar :)
En kısa zamanda dönerim..

Nasıl geçti habersiz... said...

sevsin o adamı teyzesiii. ne tatlıdır şimdi. okullu adam hem de annesi.:) daha ne olsun..) vatana,millete faydalı hayırlı çok iyi bir evlat olsun. Allah'ım yolundan ayırmasın.:))

Aslı Cin said...

Geciktim ama...
Nice yıllara, öpüyorum kocaman.

nimetin.blogspot.com said...

çok güzel olmuş harbiden ya. maşallah vallahi.

nimet

BoriPori said...

çok güzel olmuşlar ellerine sağlık, eminim tadları da görüntüleri gibdir:)
bizim oğluşların da aralarında 4 yaş var, çok hızlı geçiyor zaman değil mi..

böğürtlengözün annesi said...

Doğumgünü kutlu olsun çekirdeğin, nice uzun sağlıklı mutlu günler dilerim. Kurabiye fikrin ne hoş olmuş. Değişik gelmiştir çocuklara,bence görüntüleride çok güzel...

kedi said...
This comment has been removed by the author.
kedi said...

TEBRİKLER ÇEKİRDEĞE:)))


not:
Blogumu şifreledim ama tatlım ben sana davet gönderdim mi?

Hiiiiih eğer göndermedimse çook ayıp ettim,hemen bana blogunun da adını yazarak mail at lütfen derhal göndereyim.

Yok eğer davet gönderdimse "efferim bana",o zaman "hoşgeldinnn" diyeyim:)
Biyo

Yeliz said...

Nice yıllara, krabiyelerin fiyonklu hallerine bayıldım ellerine sağlık.
Sevgiler

denizanasi said...

merhaba... sen de gittin :(( ciceklibahceden haberin var mı ? iyiler mi ? ona mail attım ama cevap alamadım.

Anonymous said...

çok şirin olmuş kurabiyelerin arkadaşlarıda sevinmişlerdir :)